متن آهنگ بهنام صفوی بنام بازی

 

کسی جز خود تو شبیه تو نیست
نمی تونم اصلا شبیه تو شم
رسیدن به تو غیر ممکن شده
نمی دونم اصلا به چی دلخوشم
تو انقدر خوبی که دریا شدی
نمی گم خودت رو تو من غرق کن
نه می شه که با تو مساوی بشم
نه می شه بگم با خودت فرق کن
من این بازی رو می بازم
تو از قلبم خبر داری
تو چشمات آس گم می شه
یه عالم برگ سر داری
من این بازی رو می بازم
تو از قلبم خبر داری
تو چشمات آس گم می شه
یه عالم برگ سر داری

دیگه بسه حرفامو یادم نیار
که هرچی بهت گفتمو از برم
هنوزم می خوامت ولی لااقل
من از تو دو سه پله پایین ترم
نذار بیشتر از این بریزم به هم
نذار از تو هر لحظه خواهش کنم
مسیر من و تو شروعی نداشت
چجوری می تونم تمومش کنم
من این بازی رو می بازم
تو از قلبم خبر داری
تو چشمات آس گم می شه
یه عالم برگ سر داری
من این بازی رو می بازم
تو از قلبم خبر داری
تو چشمات آس گم می شه
یه عالم برگ سر داری


بهنام صفوی بازی