دانلود آهنگ ماکان بند بنام ایرانی اصل

 

با همه فرق داره چشمای تو ایرانی اصله
دلبرم شیوه ی ناز تو به قاجاریه وصله
با همه فرق داره لبخند لبات جاذبه داره
صورت ماه تو حتی پیش ماه کم نمیاره
آخه جون دلمی جونمو بگیر هر جا که می خوای ببرش
اگه عاشقی اینه حقشه دلم هر چی که میاد به سرش
یعنی دل تو بگه هر جوری شده ناز عشقتو بخرش
آخه جون دلمی جونمو بگیر هر جا که می خوای ببرش
دیگه عاشقی اینه حقشه دلم هر چی که میاد به سرش
یعنی دل تو بگه هر جوری شده ناز عشقتو بخرش

با همه فرق داره چشمای تو انقدر که نجیبه
خم ابروی کمون تو یه شاهکار عجیبه
خودت دیدی خاطرتت عزیزِ برام خیلی بی انداره
دارم عاشقت می شم عجله نکن این اولشه تازه
آخه جون دلمی جونمو بگیر هر جا که می خوای ببرش
اگه عاشقی اینه حقشه دلم هر چی که میاد به سرش
یعنی دل تو بگه هر جوری شده ناز عشقتو بخرش
آخه جون دلمی جونمو بگیر هر جا که می خوای ببرش
دیگه عاشقی اینه حقشه دلم هر چی که میاد به سرش
یعنی دل تو بگه هر جوری شده ناز عشقتو بخرش

 

ماکان بند ایرانی اصل