متن جدیدترین آهنگ های ایرانی با دانلود لینک مستقیم اختصاصی و پرسرعت (کاملا رایگان)

دانلود تیتراژ پایانی سریال کیمیا

دانلود تیتراژ پایانی سریال کیمیا با صدای علیرضا قربانی

سریال کیمیا هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو سیما در حال پخش میباشد




دانلود تیتراژ پایانی سریال کیمیا




متن آهنگ سریال کیمیا

آیینه ی دیدار تو
سره شکوه هر غزل
مضمون بی تکرار تو
من از که گویم غیره تو
در هر چه میبینم تویی
در عین بی تکراریت
هربار تو هربار تو
بخت استو کاره عاشقی هر بار دارد قرعه ای
در دف بکوبید این زمان این بار من اینبار تو
گاهی چو مهر مادر با جحان خود میپروری
گاهی چونان قهره پدر از هیبتی سرشار تو
گاهی به نام میهنم خو کرده با جانو تنم
سبزه سپیدو سرخ تو زیبا ترین دلدار تو
ای زگر تسیح مکلک بر حلقه زنار من
کفرم تویی دینم تویی
تسبح تو زنار تو
ای نقمه های گونه گون
از عشق دان شادی جننون
هم دف تویی هم نای تو هم چنگ تو هم تار تو
ای لحظه ناب ازل آینه دیدار تو
سر شکوه هر غزل مظمون بی تکرار تو
شیرین ترین رویای من لیلا ترین خواب منی
ای با خیال دیدنت من خفته و بیدار تو




  دانلود آهنگ با کیفیت 320 - با حجم 4.62 مگابایت
  دانلود آهنگ با کیفیت 128 - با حجم 3.09 مگابایت


تیتراژ پایانی سریال کیمیا

سریال کیمیا

علیرضا قربانی

۹۴/۰۸/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
س. رسولی

نظرات (۱)

سلام من خیلی دوست دارم بجای کیمیا باشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی